torsdag den 18. februar 2016

Byd velkommen til Aksel, Bertram og nu også Costa


I går postede jeg på Instagram @helenasolskin og min Facebookside Helenas kreative verden min seneste babyboy-tegning, som skal være en del af en søskendeflok på tre babyboys illustrationer. De  to andre har jeg skam allerede vist jer, se billederne længere nede.

Jeg var igen i tvivl om, hvad han skulle hedde og lavede derfor en forspøgelse på, hvad I/mine følgere synes, han skulle hedde.

Der kom et hav af fantastiske drengenavne på banen og jeg må nok blank erkende, at det denne gang næsten var helt umuligt at bestemme mig for, hvad han skulle hedde. Der kom bl.a. forslag som Anton, Sofus, Conrad, Mikkel, Teddy, Buster, Felix, Karl, Arthur og Adam, men da han jo skulle være en del af en søskendeflok, hvoraf de seneste to havde fået navne som Aksel og Bertram, så synes jeg, at det ville være fint med et navn der begyndte med C.
Derfor blev valget Costa som Mila Lund  fra min Facebookside foreslå.
Jeg synes det passede så fint til ham og han har derfor fået titlen Costa.

Costa kan allerede nu forudbestilles både med eller uden dit helt personlige navn, dåb eller fødselsdato hvis du synes, han skal hedde noget der passer til netop din dreng.

Prisen er:
A4 trykt på 250 g glansfuldt kvalitetspapir 150,-

Ønsker du hele serien af babyboys kan den købes for 400,-
Send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.com hvis du ønsker, de skal hjem til dig.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.