torsdag den 1. oktober 2015

Endnu flere Delica-armbånd - Mange muligheder

Der er nu noget meditativ ved at sidde og putte perler på en snor. Jeg ved ikke hvad der præcis gør, at jeg bare nyder at se hver enkelt lille perle blive til et stilrent lille delikat/Delica-armbånd, der netop kan passe alles håndled eftersom, de er lavet således, at de kan justeres ved låsen. 

Jeg har før skrevet og vist billeder samt lavet en DIY på de unikke og fine Delica-perler, som jeg har købt ved Smyks.dk og igen vil jeg altså varmt anbefale jer, at slå vejen forbi deres hjemmeside, de har virkelig mange lækre smykkematerialer. 

Sidste gang jeg viste jer mine Delica-armbånd, havde jeg lavet dem således, at der var 4 kæder, som blev samlet til et armbånd.
 Denne her gang har jeg derimod lavet dem i sin helt enkelt form med blot en kæde, men det fede jeg synes der er ved denne måde at lave armbåndende på er, at der er et hav af muligheder på, hvordan du kan sammensætte dem, så de får forskellige udtryk afhængig af, om du skal til fest eller blot til hverdagsbrug, hvor en enkelt eller to tager sig enkelt og elegant ud.

Hvad med dig, er du til hverdagsarmbånd eller kan du også godt lide, at der er lidt mere at se på?

















alle armbåndende er desuden til salg.
125,- for 1
3 for 300,-
 For bestilling send mig en mail på
helena.engelbrecht@yahoo.dk















1 kommentar:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.