tirsdag den 4. august 2015

Bestillingsarbejde af søpapegøje

For et par måneder siden, fik jeg endnu en forespørgselse fra en kunde, om jeg ville tegne en søpapegøje, da hun var særlig vild med lige præcis denne fugl.  Jeg har haft mange tegneopgaver på det seneste, så det har derfor også taget sin tid med at få færdiggjort denne eftersom der var mange små detaljer, som jeg biksede med at få lavet. Det blev derfor også til to havmåge-tegninger, da jeg ikke helt kunne beslutte mig for, hvordan den skulle se ud og derfor blev enden på det, at jeg tegnede to, så kunne min kunde selv bestemme, hvilken en hun ville have.
 
Jeg kan personligt bedst lide nr. 1, men det er også den, jeg har brugt flest timer på.
 
Jeg har fået trykt et par ekstra eksemplar til jer, så hvis du kunne tænke dig en af dem, så kan du bare sende mig en mail på: helena.engelbrecht@yahoo.dk
 
Priserne er som altid:
150,- pr. stk. tryk på smukt glansfuldt kvalitetspapir
Str.. A4
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.