fredag den 3. april 2015

Påskepynt i Tilda inspireret stil

Når jeg pynter op til påske i hjemmet, er det som regel med diskrete farver, da hverken gul og lysegrøn lige er mine farver og når jeg samtidig heller ikke har nogle børn, ja så bliver det ikke til det helt store farveorgie herhjemme. Dog synes jeg, at det er en smadder hyggelig ting at puste og dekorere æg, især sammen med barnlige sjæle. 

Lidt påskepynt har jeg dog fået lavet på det sidste bl.a. et par kaniner og et hold gæs. Mønstret er fra Tildas Påskepynt, en bog som er fyldt med gode påskeideer, især hvis du er til den scandinaviske stil.

Hvordan pynter du dit hjem til påske, er du til det farverige eller mere diskret?


Jeg sælger desuden gerne disse par til 299,- pr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.