onsdag den 15. april 2015

Hverdagsglimt

Er jeg den eneste som synes, at hverdagene går alt for stærk?
Sådan har jeg det i hvertfald lige nu, der er så meget jeg gerne vil nå i hverdagene, men sommetider bliver jeg også bare nødt til at sige til mig selv, at det er vigtigt at huske og stoppe op, nyde livet og ikke mindst de små hverdagsøjeblikke, som den smukke aftensol fra min terrasse.
 
Lige for tiden bliver de sene eftermiddags og aftentimer brugt i kreaværkstedet = min stue. Jeg har nemlig fået en masse bestillingsarbejde på bl.a. smykker, et par konfirmationstegninger og så har jeg jo også lige to markeder, som jeg skal til her i maj måned, hvilket jo også lige kræver en del arbejde.
 
Det første marked er faktisk allerede d. 9. maj i Højbjerg lidt uden for Aarhus, hvor jeg skal have en stand på et kræmmermarked sammen med min bror og hans kæreste. De har nemlig lige købt nyt hus og sælger derfor ud af deres gamle møbler. For noget tid siden spurgte de mig derfor om, jeg ikke havde lyst til at have en stand sammen med dem, så jeg også kunne få solgt lidt ud af mine kreationer. Det kunne jeg altså ikke sige nej til, specielt ikke når jeg skal stå sammen med min elskede storebror, som jeg altid har haft et dejligt forhold til.
Om jeg får solgt noget, er jeg lidt spændt på, særligt fordi jeg ikke har prøvet at stå på et kræmmermarked med mine kreating. Nu må vi jo se, det vigtigste er nu også bare, at vejret holder, da det er udenfor.
 
Det andet marked som jeg skal på, er på Upcomers i Vejle sammen med godt og vel 40 andre kunstnere. Dette foregår i Spinderihallerne lørdag og søndag d. 30. og 31. maj og allerede nu ved jeg, at bl.a. Pescno, Revuderet, Ohdeer og mange mange andre også skal udstille dernede. Jeg glæder mig som et lille barn til igen at skulle ud iblandt andre ligesindede der har lige så stor interesse for det kreative som jeg.
 
Jeg har ikke helt besluttet, hvor meget jeg tager med, men kan dog afsløre, at jeg selvfølgelig vil tage mange af mine illustrationer, lidt mohairbamser og så er jeg også igang med den helt store produktion af små toilettasker og makeuppunge af retro og libertystof.
 
Ses vi, det håber jeg.
 
Øreringe produktion til en sød IG-følger.
 
Årets først vandmelon er blevet indtaget og den smagte af mer`
 
Et par børneillustrationer klar til at blive afsendt til tryk.
 
Frisk gåtur i Marselisborgskoven sammen med min dejlige barndomsveninde









3 kommentarer:

  1. Ej det i Vejle ville jeg godt nok gerne med til. Men jeg skal på ferie lige der, så det må blive en anden gang
    KH Christina

    SvarSlet
  2. Tusind tak Christina og ja det er i Vejle. En skam du ikke kan deltage. Det kunne ellers have været hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Uh jo, hverdagene kunne SAGTENS have en 5-7 timer mere (fritid;-)) hvis jeg skulle bestemme;-)
    Spændende med UpCommers -måske vi kigger derned:-)
    God søndag, Kh Jonna

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.