søndag den 19. april 2015

Balletdanserinder nu som serie

For nogle uger siden blev jeg spurgt af en kunde via min Facebookside, om ikke jeg kunne tegne en balletdanserinde til hendes venindes datter i konfirmationsgave. Jeg elsker at få sådanne udfordringer, så jeg gik straks  krig med at lave forskellige skitser, som min kunde kunne vælge imellem og som jeg derfra skulle arbejde videre med.  Jeg var meget i tvivl om, hvilken en af de tre hun bedst kunne lide, specielt den i midten, hvor man jo ikke ser hele figuren, var jeg næsten sikker på, hun ville vælge fra. Men til min store overraskelse, så valgte hun rent faktisk den.
 
Personligt var det også den jeg helst ville arbejde videre med, men det skulle jo være min kundes beslutning i sidste ende, men så var det jo bare heldigt, at det var den hun valgte.
 
Som I nok kan se, så kunne jeg ikke lade være med at tegne de andre to færdige, nu havde jeg jo alligevel lavet skitserne til dem. Jeg synes faktisk, at de klær hinanden rigtig fint her ved siden af hinanden.
 
Hvad synes du?
 




 
De er alle i str. A4 og koster 135,- pr. stk trykt på kvalitetspapir.
Er du interesseret i hele serien kan den fås for 300,-



3 kommentarer:

  1. Min favorit er klart skoene :) De er virkelig fine, Helena

    SvarSlet
  2. Jeg synes de er smukke alle 3 og jeg ville vælge dem alle og hænge op i smukke rammer ved siden af hinanden, som en smuk ballet serie :-)
    Du er som altid skide dygtig.
    Ønsker dig en god dag.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.