mandag den 27. april 2015

Hverdagsglimt fra en dejlig april måned

Der hersker vidst ingen tvivl om, at vi har haft en mild april måned, hvis vi dog lige ser bort fra den sidste uge. Jeg nyder virkelig denne årstid, hvor alt så smukt blomster i flor, især de smukke magnolia- og kirsebærtræer, som lige nu er så smukke at se på, det er da et syn for øjet.
 
Det har for mig været en pragtfuld måned, som har budt på en masse dejlige ting. Bl.a. har jeg haft besøgt et par gamle veninder, været til fødselsdagsfest hos min bonusstoresøsters datter, som blev holdt i haven med pragtfuld solskinsvejr, gået lange ture langs vandet og i skoven, fejret min elskede mor ved Århus lystbådehavn i anedningen af hendes 59 års fødselsdag, også her skinnede solen fra en skyfri himmel, spist årets første vandmelon, som heldigvis ikke smagte af vand, syet endnu flere patchworkpuder til søde kunder, påbegyndt et nyt patchworkcollagebillede ligesom dette, været til TDC-play koncert med en af mine bedste veninder og sidst men ikke mindst nyt de smukke solnedgange fra min altan.
 
Ja, hvad mere kan man så lige ønske sig.
 
Nååå jo vinde 1 million, men hvem kunne ikke det:-)
 












 
Kom maj du søde milde.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.