søndag den 1. marts 2015

Farvel vinter velkommen forår

Så lakker dette års vinter atter mod ende og vi kan nu byde et længe ventet forår velkommen. I går lørdag var jeg ude at gå en lang tur ved vandet sammen med en veninde og for første gang i år, synes jeg rigtig, jeg kunne mærke den varme forårssol. Det var så dejlig befriende og livsbekræftende igen at føle og nyde solens kraft på mine kinder.
I dag søndag har den stået i familiens skær med fødselsdag i Ålborg, da min stedfars barnebarn fyldte 13 år. Som sædvanlig havde forældrene dækket op med det helt store brunchbord. Der var bl.a. disket op med hjemmebagte boller, rugbrød, franskbrød, cafelatte, smoothies, varm leverpostej, ost, forskellige pølser, pesto, græsk yougurt med musli, forskellige frugter som jordbær, melon, blåbær, hindbær, vindruer, kaffe, kakao, te og sidst men ikke mindst kanelsnegle, så der var ikke et øje tørt. 
Fødselaren fik selvfølge også en masse gaver heriblandt en guitar, som hun havde ønsket sig.  

På det arbejdsmæssige har der været travlt både på mit faste arbejde, men også i min egen nyopstartet lille WebShop. Det er bare super dejligt at mærke og se, at det rent faktisk lykkedes endelig at få stablet noget på benene, det har jo været noget jeg længe har haft som drøm;-)
 
Med disse stemningsbilleder fra en fredfyldt weekend, vil jeg blot ønske jer en dejlig søndag aften.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.