søndag den 22. februar 2015

Flere nyheder på tegnebrættet

Jeg er simpelthen så glad for det samarbejde, jeg har indgået med Navnetavle og print til hjemmet. Det var faktisk helt tilbage i december, at de kontaktede mig, før at høre om de måtte have lov til at sælge nogle af mine tegninger i deres webshop. Jeg har efterhånden en del af mine tegninger liggende derover og du kan købe dem via dette link, hvis du ønsker en af dem til dit hjem.
 
Jeg har netop lige fået sendt fem nye tegninger afsted, som I derfor kan købe til selv-ud-print over hos dem. 

Jeg har denne gang valgt lidt forskellige udgaver, både til børneværelset, stuen, til kontoret og til jer der elsker musik, ja lidt for en hver smag.
 
Hvis I har nogle spicifikke ønsker til næste hold, som jeg skal sende afsted, så må i endelig sige til.

I kan selvfølgelig altid også købe dem af mig, hvor jeg trykker dem på kvalitetspapir og sender dem direkte hjem til dig. 
 
Priser:
A4 135,-  2 for 250,-
A3 175,-
 
Giver desuden rabat jo flere du bestiller.
 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.