onsdag den 28. januar 2015

Krea og livstilmesse i weekenden

Så er det i weekenden lørdag og søndag fra kl. 10-17 jeg er at finde på Houghus Gods ved Vejle. Jeg har været så heldig at få en stand på godset i hovedbygningen, hvor jeg skal stå sammen med min gode veninde Tina Guldskove, som iøvrigt er en mega dygtig blomsterdekoratør.

Jeg har glædet mig helt som et lille barn, da det kun er 2. gang jeg skal ud med mine ting. Sidst jeg var afsted var i Skanderborg, så det var jo ikke så langt væk. Denne gang er det som sagt i Vejle, så jeg er lidt spændt på om det bliver en succes eller fiasko, en ting jeg i hvertfald kan love jer, at jeg vil have en masse af mine ting med som:
Håndsyede mohairbamser, grafiske tegninger, flettede tasker, små tasker, skuldertasker, punge mm.

Håber meget at se netop dig i weekenden:-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.