tirsdag den 27. januar 2015

Flere nyheder på tegnebrættet

Så har jeg endnu engang fået afsendt nye illustrationer, som I kan købe til Selv-ud-print over på NavneTavle og Print til hjemmet
Det første hold, som jeg sendte og i øvrigt fortalte om I dette indlæg var primært minded på børneillustrationer, men denne gang har jeg valgt at have et lidt mere blandet repertoire med i form af Danmarkskort, fjer, et par hunde, en enkelt hest, mine eftertragtede kronhjorte, den finurlige pingo, et par elefanter og et anderledes bjørneansigt. Lige netop disse illustrationer har været meget efterspurgte og det er selvfølgelig derfor, at jeg netop har udvalgt dem til NavneTavle og Print til hjemmets shop.
Da det selvfølgelig kun er Til-selv-ud-print derinde, så kan I selvfølgelig altid købe dem af mig, hvor jeg trykker dem på kvalitetspapir og sender dem direkte hjem til dig.

Du kan bestille ved at sende mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk eller kommentere herunder. Derudover er du selvfølgelig også velkommen til at følge mig på Instagram helenasolskin og min Facebookside Helenas kreative verden

Priser:
A4 = 135,-
A3 = 175,-
















Bare vendt, der er endnu flere på tegnebrættet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.