fredag den 9. januar 2015

Byttehandel som blev til makeuppunge og illustrationer til de syglade

Der hersker vidst ingen tvivl om, at jeg har en stor svaghed for dyr, det tror jeg vidst I har fundet ud af.
For et par dage siden faldt jeg over dette skønne stof, som Mette (mettetrillemus), som hun hedder på IG havde postet derinde. Jeg var solgt med det samme og spurgte hende derfor straks, om ikke jeg måtte købe eller bytte et stykke med hende. Mette var frisk på en byttehandel og hun er lige som Anita også helt vild med mine tegninger og ville derfor gerne bytte til en af mine tegninger. Mette er en utrolig dygtig kvinde, især når vi snakker om sy-kundskaber og hun ville derfor gerne have en tegning, som kunne symboliser hende. For et par måneder siden, tror faktisk at det var helt tilbage i sommerferien, tegnede jeg de her to, se billederne nederst, og Mette faldt med det samme for den med ginen, syrullen, saksen og knapperne, så den måtte hun jo have.
 
Tegningen er lige blevet afsendt i dag, da jeg først skulle have den trykt, men jeg håber, at Mette bliver lige så glad for tegningen, som jeg blev for stoffet.
 
Der er altså ikke noget bedre end byttehandler herinde på blogland og Instagram og for det ikke skal være løgn, så har jeg en i vente hos søde Anita. Hvad det er, røber jeg ikke endnu, men måske I kan regne det ud, hvis I læser dette indlæg





 

 
Ellers vil jeg blot ønske jer alle en dejlig weekend.
 




1 kommentar:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.