søndag den 26. oktober 2014

Det nye Moesgaard Museum

Er netop hjemvendt fra en super spændende dag på det nyes Moesgaard Museum sammen med min familie. Det nye museum åbnede jo her d. 10. oktober i helt nye omgivelser og lokaler, hvilket slet ikke gjorde det mindre spændende og når jeg så samtidig også har været med til at trykke og lave en masse skilte mm. dertil via mit arbejde, ja så gør det jo ikke besøget mindre interessant.
Det nye Moesgaard Museum har fået spændende nye arkæologiske og etnografiske udstillinger, som er designet og opbygget af museets egne arkæologer, arkitekter, scenografer, lyd- lys- og filmfolk. Samtidig benytter de nye udstillinger sig af dramatiserede fortællinger og scenografiske miljøer, som viser det levede liv bag de mange genstande, som museet udstiller.
Udenfor selve museumet kan man vandre op på toppen af selve bygningen og nyde den smukke udsigt ud over Moesgaard strand og skov. En hel unik oplevelse, som jeg helt klart vil anbefale jer at besøge.

Jeg tror bare jeg vil lade billederne tale for sig selv og ønske jer alle en dejlig søndag aften.











































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.