tirsdag den 26. august 2014

3 nye ting krydset af på to-do-listen

I søndags tog min veninde og jeg i det nye IKEA i Aarhus. Det var nu ikke fordi, det var noget at råbe hurra for, hvis jeg skal sige min ærlige mening, men jeg må da konstatere, at deres sortiment af billedrammer er stor, så derfor skulle der selvfølgelig et par stykker med hjem. Jeg har egentlig længe gået og ville have min diamantcollagebillede op at hænge, men når jeg arbejder alle hverdage, så kan jeg godt mærke, at tiden er blevet begrænset til sådanne Ikeature i hverdagene. 
Men som sagt, bedre sent end aldrig og jeg er nu også blevet rigtig godt tilfreds med placeringen, som netop er ved siden af mit sorte klaver. Derudover fik jeg også lige syet en ny pude til sofaen. Denne gang har jeg leget med et nyt mønster stærkt inspireret af Place de Bleu`s design. Det tog mig lidt tid at få lavet mønsteret, men da det kom på plads i det helt rigtige størrelsesforhold, så tog det mig faktisk ikke så lang tid at sy.
Sidst men ikke mindst, fik jeg også hængt min grafiske papirkugle op i det ene af stuehjørnet, hvilket også har været en af mine punkter på min efterhånden lange to-do-liste.
 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.