torsdag den 17. juli 2014

Nye sommerpuder

Endnu engang har jeg kørt et par helenasolskinspuder igennem maskinen i denne sommervarme. Det var en kvinde, som ønskede sig tre ens puder med disse farver og sammensætning.
Jeg tror måske, hun havde set dem hos dygtige Savværksvej, men da hun vidst ikke laver flere puder på bestilling, så henviste Savværksvej vidst til mig.
Jeg bliver altid så glad over, når andre synes, om det jeg laver og endnu mere fedt er det, at kunne glæde andre, hvis ikke de selv  kan eller har tålmodighed til at sy disse puder. Det skal nemlig lige siges, at det tager mange timer at lave disse puder. Alene det at klippe alle trekanterne tager tid, men endnu mere vigtigt er det, at man syr helt lige, så alle hjørner og kanter kommer til at passe sammen, ellers vil det komme til at se ret sjusket og grimt ud, hvilket jeg ikke vil skrive under på.
 
Jeg modtog for et par dage siden dette billede af modtagerens hjem med puderne, som så fint står på hendes bænk i entreen. Jeg fik lov til at låne billedet til bloggen, så jeg synes da lige, at I også skulle se det. Det andet billede er taget hjemme hos mig, inden jeg sendte dem afsted.
 
 
 
Kan I ellers have en forsat god sommer

5 kommentarer:

  1. De passer da bare perfekt ind i den entre - det ser godt ud :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte:-) jeg har været heldig at få fat på en helt bunke stofprøver, som skal trylles om til puder ligesom dine, de er nemlig skønne:-)

    SvarSlet
  3. Superfede, det kan jeg godt forstå de faldt i go smag... :0)

    SvarSlet
  4. Tusind tak allesammen.
    Karen dem vil jeg da glæde mig til at se, har du forresten set, at jeg har lavet en DIY?

    SvarSlet
  5. Hvor er de flotte, og de gør sig godt hos ejerkvinden.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.