søndag den 1. juni 2014

Maj måned i store træk

 
Maj måned for mig har uden tvivl været en af de bedre, ikke mindst fordi vi har haft så mange smukke of varme solskinsdage. Derudover var jeg jo også så heldig at få arbejde, hvilket jeg har været utrolig glad for, fejret min lillebrors konfirmation, spist massevis af jordbær, gået smukke ture i mine nye Nike-liberty sneakers, tegnet og lavet endnu flere  øreringe, været på jordbærrov i mine forældres drivhus - desværre var der ingen røde jordbær endnu, men så har jeg dem at glæde mig til i juni måned, været til LOC og TV2 koncert med en masse dejlige veninder og sidst men ikke mindst nyt den smukkeste solnedgang fra min terrasse næsten hver aften. Kønnere udsigt finder man vidst ikke.
 
Håber at juni måned bliver lige så pragtfuld og med endnu flere smukke og varme solskinsdage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.