mandag den 12. maj 2014

Træfugle med dekoration

Som jeg også fortalte om i går, så er jeg jo i praktik hos dygtige Tina Dalbøge og i dag har jeg bl.a. dekoreret  denne træfugl med poscatusch. Jeg er helt vild med de her små træfugle, især fordi de kan dekoreres på mange forskellige måder. Til denne her fugl, som I kan se på billedet, har jeg blot tegnet små enkle blomster på, hvilket jeg synes harmonerer rigtig fint til trælooket. Poscatusherne er rigtig nemme at arbejde med og samtidig flyder de ikke ud, når man tegner med dem på træ, hvilket jeg har erfaring med, at almindelige tuscher gør. Derudover har jeg lavet flere smykker til hendes idebank, som I selvfølgelig nok skal få at se, så snart der er blevet taget billeder.
 
Har du selv lyst til at dekorere træfugle, så kan du købe både tuscher og fuglene hos Tinas Krehopshop lige her
Forsat rigtig god mandag aften.

4 kommentarer:

  1. Det er en rigtig god idé - hvor er den bare sød.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hvor er den altså sød!

    Ih, man kunne blive helt fristet til at købe et par stykker af træfuglene og male dem...

    SvarSlet
  3. Tusind tak Christina, synes også den er blevet rigtig fin.

    Anja ja skynd dig at hoppe over i Tinas shop, de er virkelig blevet populære, men de kan jo også dekoreret på mange forskellige måder.

    SvarSlet
  4. Din fugl er bare så sød og så er det en rigtig fin ide :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.