mandag den 31. marts 2014

¨Fugleteninger

Jeg kan for alvor mærke, at foråret er ved at indtage det danske land. Både hvad det angår alle de smukke forårsblomster som titter frem både i skoven og i de små blomsterbede, de varmere temperaturer og de lysere aftenstunder, men det har også afspejlet sig i mine seneste tegninger  i form af forskellige fugle.
Det kom sig egentlig af, at jeg blev kontaktet af en kvinde, som spurgte om jeg ikke kunne tegne en fugletegning til hendes header på hendes blog. Og som I kan se, så tog den ene fugl den anden og der kom så hele 7 tegninger til samlingen. Jeg er personligt rigtig glad for den med vinglasset og diamanterne, men det var nok også den, som jeg brugte mest tid på.
 
Hvilken en kan du bedst lide?


 
 
 


 

 











6 kommentarer:

  1. Jeg kan bedst lidt tegning nummer 1. den med kolibrierne.
    Jeg synes det er en fantastisk fugl og har været så heldig at se dem i fri natur 2 gange.
    1 gang i Argentina og nu senest i San Francisco for bare nogle uger siden.
    Men når det så er skrevet så synes jeg alle dine tegninger er vildt flotte og er dybt misundelig på at du kan tegne sådan.
    Jeg kan ikke engang få en tændstiksmand til at ligne en tændstiksmand :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med strudsens ansigtsudtryk ;0)

    SvarSlet
  3. Tak Elisabeth, den er også herlig synes jeg.

    SvarSlet
  4. Du laver simpelthen sådan nogle fine tegninger, at det kan være svært at finde en yndlings :) Men skulle jeg vælge ville det enten være den første eller papegøjen :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.