mandag den 1. juli 2013

Google friend connect er lukket, skal du blive ved med at følge mig?



I dag er det sidste dag med Google reader, det lukker som bekendt ned og det er ikke længere muligt at følge min blog Madebyme-helena derigennem.
Har du stadig lyst til at være fast følger her på bloggen, og det håber jeg da virkelig du har :-) så er det gennem Bloglovin det foregår. Bloglovin er nem og overskuelig, jeg har selv brugt det længe, og jeg har været rigtig glad for det.
Jeg har alle de blogs jeg følger samlet et sted, og det er nemt at rulle siderne igennem, og se hvilke indlæg jeg lige skal nærlæse. Jeg har desuden en app til mobilen, som jeg også bruger til at læse mange af de fleste blog, når jeg er på farten.

Hvis du er hurtig, kan du få bloglovin til at hente de blog, du følger over google reader og samle dem i Bloglovin, det er mega smart, hvis jeg selv skal sige det.

Har du fortsat lyst til at følge med her på bloggen, og blive opdateret hver gang jeg skriver nyt, så kan du gøre det lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.