fredag den 7. juni 2013

Nye navnemærker og endnu en flettaske så dagens lys


Så er jeg endnu engang blevet færdig med et af mine større fletteprojekter, som jeg har brugt en del timer på. Det er denne taske flettet ud af tebreve i de røde, gule og oranger farver, som nu har fået lov til at se dagens lys her på bloggen, og jeg må endnu engang tilstå, at jeg nok aldrig bliver træt af at flette. Selve tasken måler ca. 35 x 25 cm og har en bred bund på ca. 25 x 10 cm. Derudover har jeg lavet en hank af sort kraftigt stof, hvorefter jeg har monteret et matchende bånd i samme farvenuanche som resten tasken. Hanken er monteret i siderne med en brun-rødlig knap. I toppen har jeg desuden syet en mørkeråd lynlås fast, som jeg også synes passer så fint til resten af tasken.
Jeg er endnu engang blevet veldig tilfreds med resultatet, og de små detaljer der er at finde på tebrevene, synes jeg også kommer til sin ret.
Hvad synes I om denne taske og ikke mindst til det røde look?
 


Jer der følger mig på Instagram, har måske allerede set mine navnemærker, som jeg stolt viste frem i går. Da jeg kom hjem fra arbejdet i går eftermiddags lå disse fine navnemærker nemlig i postkassen, som sødeste Tina med bloggen Miniministeren har været så sød at hjælpe mig med at bestille. Jeg ved, at der er flere rundt i blogland der har fået fra samme firma, bl.a. Fingernem og Binemor.
Hvis du har brug for yderligere info, så har Fingernem lavet et link til siden hvorfra, vi har fået dem lavet.
 
Min weekend står på indflytterfest/housewarming i morgen hos min veninde. Hun har nemlig lige købt hus i Odder sammen med hendes mand og to børn, så det glæder jeg mig rigtig meget til. Søndag skal vidst stå på rengøring, måske lidt tømmermænd og ikke mindst afslapning i det dejlige sommervejr.
 
Håber også I får en rigtig dejlig weekend allesammen.

10 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med den røde farve! Det er virkelig en flot taske :-)

    Rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
  2. Den er super flot! Mangler du flettemateriale, så kig endelig forbi min blog. Jeg skal af med en del de kommende uger, som jeg alligevel aldrig får brugt...

    SvarSlet
  3. Mange tak Dorte. Jamen det vil jeg da utrolig gerne have fingrene i, du får lige en mail i løbet af de næste par dage.

    SvarSlet
  4. Hvor er du altså bare dygtig! :D

    SvarSlet
  5. Åh Helena er imponeret over at du får lavet så mange fine ting, det gad jeg godt jeg havde tid til.

    SvarSlet
  6. Åh Helena, er imponeret over hvor mange finde ting du får lavet, bare det var mig der havde tid til at få lavet så meget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anja, ja lidt for jeg da lavet, men jeg nyder det virkelig også. At se ide blive til virkelighed er virkelig noget jeg nyder;-) rigtig god søndag til dig.

      Slet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.