tirsdag den 2. april 2013

Påsken i billeder

Først og fremmest skal I alle have et stort tak, fordi I gider at følge mig. Jeg er nu oppe på hele 204 faste læsere, og efter blot 14. dage på Bloglovin har jeg over 100 følgere, det er virkelig dejligt at se, at så mange gider at følge og læse med på min blog, og ikke mindst alle jeres søde kommentarer i ny og næ varmer også mit lille hjerte så meget.
Min påskeferie havde jeg først fra onsdag eftermiddag, men derefter var der også 5 skønne fridage i vente. Jeg har fået lavet en masse kreative ting, som jeg selvfølgelig nok skal vise jer i den løbende tid bl.a. fik jeg jo lavet denne papirkugle, som jeg også fik lavet en DIY til, hvis I gerne vil lave en tilsvarende. Samtidig fik jeg også set en del veninder, besøgt min mor og stedfar ude i deres dejlige hus ude I Gammel Brabrand samt nyt det lækre vejr ved Marselisborg Havn. Så jeg klager ikke over, at skulle starte på arbejde igen efter denne dejlige ferie. Den første arbejdsdag har så heller ikke været så hård, da vi på grund af lockouten ikke har haft særlig mange børn i Sfoèn. Vi har derfor tilbragt det meste af dagen ude i det skønne solskinsvejr med bålmad og leg.

Lidt billedspam fra ferien.



Elsker Kahlers vaser, især de lilla, men det er jeg vidst ikke ene om.







De fine vintergækker begynder endelig at dukke frem under sneen, som heldigvis er ved at smelte.

Den smukke havn ved Marselisborg





 
Smuk solnedgang fra min altan, man kan da ikke blive andet end glad, når man ser så smukt et billede.

 
Håber også I har haft en dejlig ferie med alt hvad den indebærer af familiesammenkomster, påskeæg, god mad, samvær med dejlige mennesker og sidst men ikke mindst fået slappet af.
 
Husk at deltage i min lækre Give away lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.