lørdag den 22. december 2012

Så blev det atter jul her hos mig

Ja, så blev det også jul her hos mig og dette bliver nok sidste indlæg inden juleaften.

Tænk engang  så går vi atter mod de lyse tider, hvor det dog letter i hjertet at vide, at efter i går vil dagene blive længere. Jeg hader simpelthen når der er så få lyse timer som nu. Synes det gør det så meget sværere at holde både humøret og energien oppe.

Juleaften er jo kun om 2 dage og nytårsaften om kun 9 dage til, at vi skal skyde 2013 ind. Jeg synes bare, at 2012 er fløjet afsted, er jeg den eneste som har det sådan? Jeg er af den overbevisning, at 2013 bliver et helt fantastisk år med mange nye udfordringer bl.a. med den kommende ½ års praktik, som jeg har i vente her til 1. feb.
Jeg ved dog også, at det næsten udelukkende er op til mig selv, om 2013 reelt også bliver et fantastisk år. Jeg skal virkelig have fokus på mig selv og på forhåbentlig at blive rask og komme videre med mit liv, som jeg allerede nu synes, at jeg er godt på vej til.

Men lige nu glæder jeg mig både til juleaften og til nytårsaften. Tror at begge aftenener bliver rigtig hyggelige… eller rettere: det har jeg besluttet mig for at de vil blive! Vil slutte året af med en masse gode intentioner, så kan jeg nemlig også begynde det nye år således! Til sidst vil jeg da lige vise jer det nyeste skud på skamlen af en af mine flettede tasker/punge.
 
 
Denne pung er flettet af tyrkise billeder fundet fra diverse reklamer og blade samt tyrkis bogbind. Pungen måler 20 x 14 cm og har en bred bund med halve led som måler 20 x 4 cm, derudover er der selvfølgelig syet en blå/tyrkis lynlås i toppen.

 
Fik lige pakket de sidste julegaver ind her til formiddags, så nu er jeg så småt ved at være klar til at tage ud til min kære mor og stedfar og fejre juleaften sammen med min ligeså skønne mormor på 88 år.

 
Og her er såmendt bare et lille billede af mig taget i går på cafe Emmerys, hvor min mor og jeg lige gjorde de sidste juleindkøb og afsluttede en hyggelig eftermiddag med en dejlig kop kaffe på cafe Emmerys.
 
I ønskes alle en rigtig glædelig jul <3
 
Kærligst Helena
 

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud - dejlig med kaffe og shopping!
    God jul (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Det var det også;-) også glædelig jul til dig

    SvarSlet
  3. Nåååå det har jeg slet ik set, men det da lidt pudsigt, to tanke en sjæl ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.