onsdag den 5. september 2012

Se lige hvad der lå i min postkasse i dag.

Man kan da ikke blive andet en glad, når man kommer hjem fra en lang skoledag godt bombet i hovedet, og finder ud af at ens postkasse indeholder hele 2 vundne Give Aways. Den ene pakke var hele 3 hobbybøger om papirklip til påske, jul og forskellige uroer. Den anden pakke indeholdt alle disse herlige wallstisckers modtaget fra 2 af de bloggere, som jeg følger fast nemlig Stella Fischer og Maja Holm. Så efter en lang, men også meget indflydelsrig og lærerig dag, så gjorde disse to pakker dagen fuldendt med et dejligt smil i ansigtet. Aftenen skal stå på afslapning og lidt tegning af nogle af mine grafiske tegninger, som jeg snart vil vise jer herinde. Ellers er du også mer end velkommen til at følge mig på Instagram hvor jeg hedder helenasolskin, der ligger nemlig allerede en del af dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.