fredag den 3. august 2012

Hyggedag med min studieveninde, samt kup på jakke.




Som nogle af jer måske allerede har set, her tænker jeg på jer som følger mig på Instagram eller Pinterest, så har jeg haft en smadder hyggelig eftermiddag i selvskab med min dejlige studieveninde Helene. Ja, det er rigtig nok, hun hedder HelenE, så vi er næsten navnesøstre, og vi bliver også tit forvekslet med hinanden på studiet.
Men vi startede dagen på Baresso, en af mine yndlings caféer, fordi de laver udmærket kaffe til SU venlige priser. Vi havde ikke set hinanden siden sommerferiens begyndelse, så der blev virkelig sludret til den helt store guldmedalje. Heldigvis var vejret jo glimrende her i Århus, så vi sad udenfor det meste af eftermiddagen i det dejlige solskinsvejr.

Billede

Senere gik vi et lille smut ned ad strøget, og her gjorde jeg, synes jeg da selv, et godt kup inde i H&M. Jeg fandt nemlig denne smarte efterårsjakke til blot 349,- I må meget undskylde den dårlige kvalitet på billedet, men det er hentet fra deres hjemmeside, da jeg desværre ikke lige har nået at tage et billede af den. men hvis i har lyst til at se et bedre billede så klik her


Hvad står der ellers på weekendens program?
Jo, i morgen formiddag skal jeg have færdiggjort mine to flettede tasker, hvor jeg kun har anvendt tebreve takket være byttehandlen med Pia. Så husk endelig at tjekke min blog i morgen, hvor jeg vil vise jer billeder af dem.

I morgen aften står den på 2x30 års fødselsdag ved min veninde og hendes tvillingebror. Tror det bliver rigtig skægt, ikke mindst fordi, de har hyret bartendere, til deres hjemmelavde bar, så det kommer sikkert ikke til at gå stille for sig:-)

Gæt så på, hvad søndagen skal gå med??

Korrekt pleje tømmermænd, hvis jeg har sådan nogle, håber jeg dog ikke, men det bestemmer jeg jo nok selv:-)

Husk at tilmelde jer mine Giwe Aways, der er jo ikke længe til, at jeg finder den første vinder.

Tilmeld dig mine Give Aways

Har du lyst til at følge mig på Instagram så hedder jeg helenasolskin eller på pinterest hvor jeg hedder Helena Engelbrecht

Rigtig god Weekend til jer alle.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.