tirsdag den 21. august 2012

Back to School, Shooping og tilmelding til workshop



Så gik den sommerferie for i år og hverdagen kalder igen for mit vedkommende. Back to School har den store overskrift været i dag, og det skal jeg da nok lige love for, kom på tale. Lige på og hårdt lagde vi ud med, at høre om den kommende eksamen i Dansk, Kultur og Kommunikation, som ligger lige om hjørnet, og om alt det forberedelse vi skal have gjort os inden. Dette indebæger bl.a. feltarbejde, om at skulle anvende forskellige metodebegreber, workshops og meget meget mere. Puha en mundfuld, og ikke nok med det, så skal der bare terpes mange tykke bøger igennem på dette semester. Men ja ja, man er jo ikke studerende for ingenting, og jeg ser faktisk også meget frem til de sidste få semester, som jeg har tilbage. Tænk at tiden går så stærk, synes lige at jeg er startet. 

I går fik jeg lige gjort endnu et kup i vores allesammens yndlingskreashop, nemlig Søstrene Grene, den bliver jo stort set rost af os bloggere op til flere gange om ugen, og jeg vil igen igen lige vise jer lidt af gårsdagens fund derfra. Nemlig lidt gavepaipir og dekorationspapir i de fineste harlekinstern og mønstre. Jeg har allerede nu i tankerne en idè til et kreaprojekt med dekorationspapir med harlekinsmønstrene, men det skal jeg selvfølgelig nok vise frem, når det er færdigt. Pt har jeg nemlig 117 andre projekter, så det bliver nok først en gang til efteråret, gerne før hvis jeg kan nå det, men det tør ikke loves, da der som sagt er meget om ørerne med studiet den kommende tid. På nuværende tidspunkt er jeg også igang med et større bestillingsarbejde på en flettet taske i 30 x 30 cm og med hank, hvilket jeg ikke har prøvet før, så det er jeg lidt spændt på. Kan ses på billede 2. Damen som har bestilt den er vild med lilla, og derfor skulle den gerne være i disse farver. 




Som jeg også skrev i sidste indlæg på det tekstilworkshop, som jeg gerne vil have deltager med på i samarbejdet med Lene, vil jeg lige vise jer det opslag, som Lene har sat på Facebook:

Hej alle jer i Århus og omegn. Jeg planlægger kursus i Århus hvor jeg skal undervise i tekstiltryk. Der kan være 4 personer på kurset. Prisen er 800 kr + transport udgifter ca. 400 kr for 3-5 timers undervisning. Helena (hende med de fantastiske tegninger) vil gerne deltage. Dato og tidspunkt aftaler vi når der er 4 tilmeldte. Man kan læse mere om de forskellige kurser jeg udbyder på Rebecca knuth workshops. Ps alle 4 deltagere behøver ikke at få undervisning i det samme tekstile område. Lene — her: Oppe Under Taget Hos Rknuth Workshop.

Håber at der er nogle som kunne være interesseret, tror vi kunne få et par dejlige kreative timer sammen.

Forsat god tirsdag aften til jer alle.


1 kommentar:

  1. Sikken noget flot fletteri, glæder mig til at se den færdig :o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.