søndag den 22. juli 2012

Grøn koncert 2012

I går lørdag var jeg til en af årets store begivenheder for mig og mine veninder. Ud over den kommende Skanderborg festival, er det nemlig blevet til en tradition, at vi tager til Grøn koncert her i Århus, hvis ikke vi er ude at rejse.
Det var en mega god dag med godt vejr, god musik og ikke mindst gensynshygge med alle mine dejlige veninder, som jeg ikke har set længe.
Af kunstnere kan nævnes Rasmus Seebach, L.O.C., Nephew, Malk De Koijn, Alphabeat og Burhan G.

Det eneste minus var dog, at de i år  havde valgt at lukke mange flere gæster ind, end de havde sidste år, og der var derfor mange flere mennesker i forhold til de foregående år, selvom der var meldt udsolgt både i år og sidste år. Så hvidt jeg lige husker, så sagde de, at der var godt og vel 32.000 mennesker i år, hvilket i måske også kan se via billederne.



 Min yndlingskunstner Rasmus Seebach.
 Min veninder og jeg havde været så heldige at finde en stor skraldespand, hvor vi havde den bedste udsyn til scenen.

 Under den sidste koncert Malk De Koijn, var jeg så heldig, at komme op at sidde på en af mine kammeraters skuldrer.


Husk at tilmelde jer mine Give Aways, om 7 faste læsere finder jeg den første vinder.

Se mere lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.