tirsdag den 10. juli 2012

Et par fine små boleroer til sommerens sommerkjoler

Som jeg lovede jer i går, så ville jeg vise jer, hvad jeg fik lavet ud over mine knyttede armbånd.
Ikke nok med en, nej så blev det til hele 3 stk`s boleroer, som bl.a. vil være oplagt uden over en fin sommerkjole eller blot en enkel stråpbluese.
Da jeg er vild med lilla, kunne jeg derfor ikke stå for dette søde stof, som jeg fandt ude i Stof og Stil.
Knapperne har jeg selv lavet ud af selve stoffet, så de kunne matche til boleroen.



Her er den så blevet lavet i noget lyseblåt stof.


Sidst med ikke mindst, fik jeg lavet en i noget sort lignende cowboystof, den blev jeg nu også meget godt tilfreds med.



Hvilken en er din favorit?

Se mere af mit tøj lige her

Fortsat god tirsdag


5 kommentarer:

  1. Virkelig flotte.. Elsker også lilla, så... :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Pia, ja jeg er personligt også vildest med den lilla:-)

    SvarSlet
  3. de er rigtig flotte, du er god til at sy som du er god tilmange andre ting:)

    SvarSlet
  4. Må jeg spørge hvilket mønster du har brugt til de fine boleroer?

    SvarSlet
  5. Jamen det må du da meget gerne. Den er fra Onion.

    Mvh Helena

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.