mandag den 16. juli 2012

Dejligt besøg på Fregatten Jylland og blogbytte

Kender i det der med, at man kan blive helt høj af lykke og glæde, fordi man har haft en af de der dage, hvor man stort set har været i den syvende himmel hele dagen, også selvom at vejret igen igen har været noget så trist her i det østjyske?

En af disse dage har jeg haft i dag. Den startede først med, at ligge en del nye albums ind på min nye side inde på min Facebookside, Helenas kreative verden, som jeg fik oprettet her i lørdags, og jeg ville da blive super glad, hvis du gad at kigge forbi, og evt. "Synes godt om den."

Derfra havde jeg en aftale med Pia, som har bloggen Kreative Pips. Vi havde nemlig aftalt at mødes til et lille byttemøde, hvor hun fik en af mine hjemmelavede halskæder, og jeg fik nogle af hendes samlede tebreve, så jeg kan få lavet mig endnu en ny af mine elskede fletpunge.


Jeg har nemlig længe gerne ville flette en ud af ene tebreve, men da jeg bor alene, og derfor knap nok får samlet 2 tebreve pr. dag, så ville der jo gå lang tid før, at jeg har fået samlet nok til en hel taske, men nu tror jeg i hvertfald, at jeg har nok. Se lige alle disse tebreve Pia kom med.


Da jeg kom hjem i lejligheden rimelig våd, blev jeg bare så glad, da jeg opdagede, at der ikke kun var tebreve i posen, men at Pia også havde været så sød, at vedlægge disse fine kort. Tusind tak Pia.





Der ud over fik jeg også lige set Pias mand, samt to dejlige skønne sønner. Som simpelthen var så kønne, at jeg da nær havde snuppet med hjem:-)

Desuden fik jeg også lige et lille fif til, hvordan man tilføjer de her små "læs også" under hvert indlæg. Det er jo bare så dejligt, at kunne hjælpe hinanden med de her små begynderfif, når man nogle gange føler sig lidt lost herinde i blogland. Nu håber jeg så, at jeg her efter dette indlæg, har fået det tilføjet, spændende............

Efter dette lille møde var jeg blevet inviteret i Tivoli af min mor, stedfar og stedfars barnebarn. Men da vejret just ikke ligefrem stod på solskin, besluttede vi os til at tage til Ebeltoft, nærmere betegnet Fregatten Jylland, som virkelig varmt kan anbefales, især når man har en lille gut med på 7 år.

I får lige lidt billedspam derfra.













En træt dreng på vej hjem i bilen.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig hyggelig dag. God fornøjelse med tebrevene.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Det var bestemt også en dejlig dag, og ja jeg er allerede gået i krig med tebrevene til den flettede taske.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.