tirsdag den 12. juni 2012

Lædderarmbånd med Josefineknuder

Her den anden dag, blev jeg inspireret til at flette disse fine armbånd ud af en specielt fletteteknik, som hedder Josefineknuder. Da jeg personligt godt kan lide de lidt brede armbånd, valgte jeg, at flette knuderne med tre snøre på en gang, hvilket lige skal siges var lidt bøvlet, fordi jeg synes, at det pæneste resultat ville blive, hvis alle tre snore kom til at ligge parallelt ved siden af hinanden, men det lykkedes, og jeg er selv blevet godt tilfreds med resultatet. Som afslutning har jeg valgt, at sætte en  karabinhage eller magnetlås på, lidt afhængig af, hvor tykke læddersnorene er.

Jeg er selv blevet meget godt tilfreds med resultatet, men hvad synes I?

Vejledning til Josefineknuderne kan du finde lige her:Vejledning til Josefineknuder








                                              De første 5 armbånd måler ca. 7 cm i højden





                                De sidste fire er med tyndere læddersnor, så de måler ca. 4 cm i højden.

2 kommentarer:

  1. De er da simpelthen vildt flotte.
    Det tog mig lang tid at finde ud af hvordan jeg skulle skrive en kommentar.
    Det lykkes kun ved at køre musen rundt på må og få. - måske du skulle give teksten en anden farve?
    - rigtig god aften ;)

    SvarSlet
  2. Hej Line. Så skulle det vidst være fikset med hensyn til bedre at kunne skrive kommentar under mine indlæg. Jeg skulle lige ind og redigere lidt i farverne, men tror det lykkedes nu. Er det ikke brugervenligt nu? Ellers er du mer end velkommen til, at skrive til mig.

    Rigtig god søndag aften, og ikke mindst fodboldkamp, hvis du er en af dem der følger lidt med i det, imens du sikkert har et eller andet kreativt i hånden. Det har jeg i hvertfald, ellers blivver det en lang kamp.

    Mvh Helena

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.