søndag den 22. juli 2012

Hårbøjler by me

Vil da også lige vise jer mit lille udvalg af hårbøjler, som jeg har lavet igennem årene. De store blomster har jeg lavet ud af forskellige lædderstykker. Mens andre er syet ud af bånd til sløjfer og blomster. Dem med orkideer er diverse plasticblomster, som jeg har købt forskellige steder som Ikea, blomsterforretninger, Spotvare hos Netto, Søstrene Grene mm.

Jeg tager gerne imod bestilling, du sender bare en mail Her eller læg en kommentar under dette indlæg.

 Rigtig god fornøjelse:-)



























































































































3 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte hårbøjler du laver. Tak for dejlig inspiration.
    Knus

    SvarSlet
  2. Det var så lidt Molly, blev også vildt fasineret af dine:-)

    SvarSlet
  3. Jeg er så imponeret over hvor dygtig du er - de er vildt smukke!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.