tirsdag den 6. marts 2012

Forår kom nu snart

Forår forår kom nu snart, vi har ventet længe, vi vil ud og sole os i de grønne enge.
Tror nu heller ikke, at jeg er den eneste, der gerne vil have, at foråret snart kommer til lille Danmark. Vi har dog haft et lille strejf af den her i weekenden, hvilket jeg også nød i fulde drag, bl.a. med en dejlig lang gåtur fredag eftermiddag, strøjtur om lørdagen med min skønne veninde Natascha, og trods det er først på måneden, så formåede jeg da at gå tomhændet hjem, hvilket er yders sjældent. 




Søndag stod på læsning samt syning af denne fine tunika, som jeg købte stof til i torsdags. Jeg er selv blevet veldig tilfreds med den, især med de lidt sjove og anderledes vingærmer. Modellen er fra Onion, og det var lidt af en prøvelse, for havde aldrig syet denne model før, men den sidder super fint på mig, så tror  med tiden, at der skal sys flere af samme mønster.




Håber I alle får en rigtig god uge.

1 kommentar:

  1. hvor er det bare noget super fint stof :) den er nice !

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.