lørdag den 10. marts 2012

Barndomsveninde

Så blev det atter lørdag, og en stille og rolig formiddag, som har stået på ren læsning om Internationale konventioner og børns rettigheder er nu ved at være overstået. Puha der er godt nok meget læsning på dette semester. Så det godt, at jeg har en dejlig eftermiddag og aften i vente. Jeg skal nemlig ud til min kære mor og stedfar Tage, og fejre Tages fødselsdag med lagkage, boller og senere spisning om aftenen, så det glæder jeg mig meget til. Min storebror Jonas og hans kæreste Line samt Tages børn og børnebørn kommer selvfølgelig også, så det skal nok blive en rigtig hyggelig dag.

Da jeg senere på formiddagen tømte postkassen, fik jeg disse fine postkort fra Sodahl, som var med i deres nye forårskatalog. Så kan man da ikke blive i mere forårshumør, når man ser disse fine farvekombinationer.














I går eftermiddag havde jeg bare en af de bedre dage. Efter skole havde jeg nemlig aftalt at mødes med min dejlige barndomsveninde Katja, som pt i øjeblikket er bosiddende på Sjælland. Hun havde nemlig ferie, og derfor havde hun besluttet at tage til Århus og besøge hendes bedsteforældre samt nære veninder. Vi havde derfor aftalt at mødes inde i byen til en lille strøjtur for senere, at tage hjem til mig, så hun kunne se min lejlighed. Og jeg kan godt love dig for, at der blev grint, snakket og hygget igennem hele eftermiddagen, så det var bare sådan en dejlg dag. En af de dage, man længe vil huske tilbage på.

                  Billedet her er godt nok taget fra Katjas 21 års fødselsdag, så det er lige 2½ år gammelt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.