onsdag den 20. maj 2020

Fars dags gaver og vinderen af min seneste giveaway

Fars dag, denne dag vil altid være en helt særlig dag i mine øjne
"Tag min lille hånd, far
Lær mig at blive stor"

Inden vi ser os om, er det jo atter fars dag og ligesom ved mors dag har jeg travlt i tegneværkstedet for allerede nu er I mange der tænker netop på jeres far denne dag.

Den magi der kan opstå imellem et far og datter forhold eller far og søn forhold kan være fuldstændig magisk. Jeg husker selv tydeligt, hvordan jeg som barn havde et helt særligt bånd til min far og til trods for at min far jo ikke længere er iblandt os på denne jord, vil jeg alligevel sende ham en helt særlig tanke på denne dag.
Ligesom ved mors dag har jeg fået tegnet lidt nye illustrationer netop minded til far i den lidt mere enkle stil og derudover er der jo også mine klassiske far og barn/børn, som du kan se neden for.

Meningen er selvfølgelig som alle mine andre illustrationer, at man vælger det billede, som passer netop til dig og din søskendeflok og dernæst kan man desuden også få tilført en personlig tekst på.

Bestilling
Billederne kan bestilles i A5, A4, og A3 plakat str.  trykt på lækkert 250 g syrefrit kvalitetspapir.
Priserne varierer fra 150-330 kr. lidt afhængig af str. samt om der skal en personlig tekst på.

Derudover tilbyder jeg nu også at man kan få designet sit helt eget personlige fars dags krus.
Det fungerer således, at du vælger det motiv, du ønsker skal være på kruset eller dit billede.
Sender en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk hvori der står skrevet hvilket billede, samt om du ønsker der skal være tekst på.


Løvefamilie
Kan tilføjes flere eller færre unger
Billede 3
Tag min hånd far

Billede 4
Far og datter med hjerte
Billede 5
Os fire for altid
Billede 6
Far og lille søn - ny udgave
Billede 7
Far og to døtre
Billede 8
Den enkle abe

Billede 9
De tre usynlige elefanter

Billede 10
De to søpapegøjer



Billede 11
Skovens Konge

Billede 12
Far, forstår at nyde tilværelsen

Billede 13
Elefantfar

Billede 14
Far med søn og datter

Billede 15
Min far er en superhelt ligesom batman

Billede 16
Far og søn
Bedstefar og barnebarn


Billede 17
Familie far

Billede 18
Verdens sejeste helt med pibe er far



Billede 19
Far, datter og søn



Billede 20
Far og to døtre med hund

Billede 21
Far og to sønner

Billede 22
Far, søn og tvillinger

Billede 23
Far med lille og storesøster



Billede 24
Far med tvillinger dreng og pige


Husk at alle billederne også kan bestilles som kop

Der ud over skal jeg endnu engang have fundet vinderen af denne uges giveaway på dette smukke ur fra Ayracopenhagen.
Og den heldige vinder blev ...........



Til alle jer andre, fortvivl ikke jeg har allerede forberedt til en ny giveaway 

Stay turn og forsat dejlig weekend 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.