onsdag den 19. februar 2020

Fødselsdag, Enhjørningetema samt vinderen af min lampe giveaway

Farver, lykke og taknemmlig  tre dejlige ord som fuldender min weekend
Dette indlæg er delvist sponsoreret af mintemafest.dk

Ugen er allerede skudt godt i gang og jeg sidder lige nu og kigger tilbage på en dejlig og farverig weekend. Reflekterer over alle de søde mennesker, som har været med til at gøre min 32 års fødselsdag til noget ganske særligt.
Som mange af jer nok allerede har fundet ud af via instagram, så havde jeg jo fødselsdag i fredags og det skulle jo fejres. Den startede faktisk allerede fredag morgen inden jeg tog afsted på arbejdet, hvor min dejlige mor kom ind med den smukkeste buket blomster og sammen nød vi kaffen fra mit køkkenvinduet fra lyset af den smukkeste morgensol. Ja, måske du også lagde mærke til, hvor smukt et vejr vi stod op til i fredags.
Herfra cyklede jeg på arbejde og blev atter forkælet af min chef med de fineste fineliner kuglepinde i forskellige farver oplagt til netop at farvelægge alle de mange små detaljer i mine tegninger.

Da jeg fik fri, havde jeg aftalt med en veninde, at vi skulle mødes til et par drinks i byen, men eftersom jeg havde lovet at møde ind tidligt på arbejde dagen efter, havde jeg sagt at det ikke skulle blive for sent. Snakken gik og drinksene var gode, så jeg indrømmer gerne at, da jeg skulle op lørdag morgen var jeg pænt brugt og just ikke helt oplagt til at køre selvskab.
På trods af lidt tømmermænd, så formåede jeg dog at overleve med masser af kaffe fra morgenstunden.

Unicorn/rosaguld fødselsdagsfest
Flere af jer har allerede spurgt ind til både service, bestik og mine små enhjørninger, som jeg havde tegnet ugen op til. Enhjørningetegningen var egentlig først ment som en plakat til børnenes værelser, men så fik jeg pludselig ideen med at få dem trykt i forskellige størrelser. Efterfølgende klippe dem ud og sætte på små pinde, således at de kunne blive en del af temaet for min fødselsdag.
Jeg havde forinden spottet Mintemafest.dk som vitterligt har alt indenfor borddækning til både konfirmation, bryllup, barnedåb, polterabend, babyshower eller blot til klassen som skal holde en bestemt temafest. Det var virkelig svært ikke at begrænse sig inde på deres hjemmeside og specielt dette unicorn tema havde jeg næsten bestilt hjem, hvis jeg dog bare lige var 20 år yngre.
 
Jeg bestilte dog ovenstående i rosaguld tema, fordi jeg synes det passede fint til mine farverige enhjørninger.

Bæredygtige sugerør, tallerkner, krus, servietter, blomster til bordet samt tørrede blade også som pynt til at have liggende på bordet. Derudover havde jeg også bestilt to stk balloner med tallende 3 og 2, som smukt stod forenden af mine forældres stue for at byde gæsterne velkommen.



Alt i alt små ting, som i sin helhed fuldendte mit fødselsdagsfest.
Det bedste ved at bestille fra mintemafest hjemmeside var, at man kunne købe stk vis. Dvs. at jeg simpelthen kunne købe til lige præcis det antal personer som skulle sidde med til bords. Jeg oplever desværre rigtig mange steder, hvor man også kan købe liende ting til den  kommende fest, at der er man nød til at købe det som pakvis, således at du kan risikere at brænde inde med en masse service, som du ikke kan bruge efterfølgende.







I er desuden også rigtig mange som har spurgt indtil det guld bestik, jeg havde dækket op med. Det er købt i Imerco for en del år tilbage og har været igennem opvaskemaskinen mange gange.

Så i betragtning af at det har været igennem opvaskemaskinen, så synes jeg nu stadig det er super smukt.

Jeg havde inviteret en blandet flok af både familie og venner og selvom det blot er fire dage siden nu, så er det en fest, jeg sent vil glemme.

Ja selv min bonussøsters datter Merle var helt vild med mine små enhjørninger, så vi lavede også lige en lille enhjørninge-tryllestav til hende.

Unicorns accesories til salg





Flere har allerede spurgt om I kan bestille min små unicorns hoveder til jeres kommende unicorn-fester. Og ja jeg har netop lagt dem op til salg både på Instagram og Facebook Helenas kreative verden.

De kan bestilles både som PDF til 99,- eller sendt fysisk til 180,-
En lille chokolade fødsesldagskage med tallet 32 sat op med fine små lys, eftersom bageren havde glemt at skrive mit navn på. Prøv lige at spørg mig, om jeg blev sur.
Heldigvis kunne jeg så selv tænke kreativt.




Little birthday girl, kan også bestilles som plakat


Som I kan se vidner det vidst om, at min 32 års fødselsdag gerne må gentages til næste år, måske med et nyt tema.

Vinderen af dene uges Giveaway
Så skal jeg atter afsløre denne uges vinder af min giveaway jeg har haft afholdt i samarbejde med Dyrberglarsen på denne smukke månelampe.
Og vinderen blev...…………..





Stort tillykke til June Spuur, hvis du vil sende mig en mail med dine kontakt-informationer, så får jeg sendt den til dig.

Til alle jer andre fortvivl ikke, jeg har allerede skudt gang i en ny I kan deltage lige her.
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.