mandag den 13. januar 2020

Et smykke er for mig ikke bare et smykke NYHED til jer samt vinderen af min seneste giveaway

Når et smykke ikke bare er et smykke
Dette indlæg er lavet i samarbejde med A.brask

Jeg har før omtalt A.brask smykker herinde på bloggen, men jeg må nok også indrømme at deres design formår noget unikt og særligt, som du ikke finder ret mange andre steder i et smykkedesign i hvertfald hvis du skal høre min faglige vurdering.
I år eller dvs, sidste år, nu er vi jo gået ind i år 2020, fik jeg lov til at åbne en af mine julegaver lidt før tid, således at jeg nemlig kunne have det på på selve juleaften og hvilken smuk anledning til igen at erhverve sig et a.brask unika smykker.
I den smukke smykkeæske, som uden tvivl også allerede her ligger den høje standard, lå der den smukkeste bonderose ring med den fineste tyrkis Amazonit sten i forgyldt 925 sterling sølv og selve stenen 18 k guld. Den skulle selvfølgelig være i guld eftersom Adelina har fundet ud af, at jeg er og bliver en lille guld pige, selvom den nu også er super pæn i sølv, hvis man er mere til den side.
Du kan se hele den nye kollektion lige her

Jeg har som sagt før omtalt dygtige Adelina og hendes mand herinde på bloggen, men nu hvor jeg har været deres ambassadør i lidt over 1/2 og med den dejlige NYHED om, at vores samarbejde fortsætter herind i 2020 har jeg lyst til både at forkæle jer, men også at fortælle lidt mere om deres smykkedesign.


 De af jer der har fuldt med det sidste stykke tid, har nok godt set de smukke smykker, som jeg har delt dels på Instagram @helenasolskin  men også et par gange herinde.
Bl.a. klokkeblomst armringen.
 Jordbærhalskæden med dertilhørende ørestikkers
 
De helt unikke 3i1 forglemmigej øreringe
Og som sagt før jul modtog jeg denne smukke bonderose ring, som desuden er justerbar og kan fås i 7 forskellige farver og bliver samtidig en del af nyhederne for år 2020.
Jeg behøver vidst ikke nævne, at denne ring kommer jeg uden tvivl til at gå med i hele år 2020 og det bedste af det hele er, at en af jer nu også har mulighed for at vinde en længere nede i indlægget.
Dog synes jeg først lige, I bør lære A.brask lidt bedre at kende.


Hvem er A.Brask?
A.Brask er som sagt to personer. Anders der har en baggrund indenfor naturvidenskab og Adelina i konstruktion og IT infrastruktur. Det er deres fælles passion for kreativitet, deres nysgerrighed på naturen der tilsammen kendetegner A.brask.
Deres ønske er netop at kunne tilbyde de mest smukke og tidsløse smykker til en attraktiv pris. Det har hele tiden været meget vigtigt for dem begge, at du overraskes og bliver glad for dit smykke både når du åbner deres fine æske, som smykkerne altid kommer i og du altid vil føle dig smuk, anderledes på den helt naturlige og feminine måde, når du bærer et smykke fra A.abrask.
Alle smykkerne er desuden lavet i 925 Sterling sølv, forgyldt med 3 mikrometer rhodium og 18k guld for lang holdbarhed, hvilket jeg som forbruger allerede nu kan stå indenfor. Jeg har bl.a. haft brugt min klokkeblomst armring næsten hver dag i lidt over 1/2 år og der er intet at se til trods for både sved, sommersol og et par ture i byen.

Lidt flere smykker fra deres hjemmeside, mon du allerede nu har fundet dig din yndlingskollektion?
Se dem alle lige her

































Giveaway
I samarbejde med A.brask har du nu mulighed for at vinde en valgfri bonderosering fra deres nye kollektion enten i guld eller sølv.

For at deltage skal du blot:
  • Skriv en sød hilsen herinde i kommentarfeltet om de ting, du glæder dig til i år 2020 samt hvilken farve du ønsker dig ringen i.
  • Tilmeld deres nyhedsbrev lige her
Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min facebookside Helenas kreative verden samt min instagram

Jeg finder en tilfældig vinder iblandt alle jer der har deltaget 11. februar








Jeg skal også have afsløret vinderen af den smukke kjole fra everneed.dk og det blev...….

Stort tillykke til dig kære Inga, som deltog på Instagram lige her. 
Hvis du sender mig en mail på
helena.engelbrecht@yahoo.dk med den str. du ønsker.
Så får jeg straks sendt en kjole afsted til din datter Line.

Billedet her er taget fra den smukkeste morgensol fra i lørdags, inden en arbejdsdag i cafeen.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.