mandag den 30. december 2019

Inspiration til nytårsbordet 2020 samt vinderen af min Lyshygge Giveaway

Årets nytårsbord 2020🎉
Jeg har taget lidt forskud på inspiration til årets nytårsbord, da jeg har fået rigtig mange  henvendelser på, om ikke jeg kunne komme med nogle kreative ideer til årets nytårsbord🎉 Så det har jeg taget til mig og forsøgt at lave lidt ideer, du kan bruge til årets nytårsbord.
Jeg skal i år holde det sammen med min veninde Marie, hende som jeg også var i Barcelona med tilbage fra i sommers. Derudover kommer der også et par venner, så til selve spisningen bliver vi 6 pers. En passende flok hvis du spørger mig.

Jeg har som udgangspunkt taget inspiration fra farverne fra mit julebord, dog har jeg valgt, at der skal være lidt mere fokus på guld og sølv, da jeg synes, at det giver flere associationer til nytåret. 
Jeg har valgt en sort dug fra Sodahl, koksgrå undertallerkner fra chefsworld.dk, forretstallerkner fra Royalcopenhagen, mærkeblå servietter foldet som små kokkehuer, som du desuden kan se en lille DIY på inde på min instagram @helenasolskin på hvordan du folder dem.
Hjemmelavede pynt til sugerørene bestående af kysmund til kvinderne og moustache til herrerne, det er dog tilladt at bytte sugerør. Skabelonerne til kysmundene og moustachen, som jeg har tegnet, kan du desuden få ved at sende mig en mail på 
helena.engelbrecht@yahoo.dk
Derudover har jeg lavet hjemmelavede knallerter i guld🎉, sølv og glitter papir fundet fra gemmerne og gavepapirsrester fra årets julegaverne, dem kan du i øvrigt også se en lille video DIY på lige her.
 Sidst men ikke mindst har jeg været kreativ med hjemmelavede hårbøjler med små roser og satinsløjfer lagt tilfældige steder på bordet, således at hvis man har lyst så kan man tage lidt ekstra pynt på hovedet.
Som sidste lille finish har jeg lavet guld- og mørkeblå stjerner som pynt nederst på glassene og som prikken over i’et bordkort af guldstjerner siddende i servietten.
Hvad med jer, er I ved at være klar til i morgen eller skal I ligesom jeg, ud og fejre det hvor der måske er nogle der har disket op med lækkerier og herligheder for en?


Vi skal jo have fundet en vinder af min Lyshygge Giveaway, som jeg har haft sat i gang både på instagram og min facebookside og den heldige vinder blev...…
Kæmpe stort tillykke til dig Louiselykke, hvis du vil sende mig en mail med din adresse således at du kan få tilsendt din premie.
Til alle jer andre frygt ej, der kommer snart en ny giveaway på højkant.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.