lørdag den 20. juli 2019

Får du vand nok - Giveaway - Samt vinderen af min klokkeblomst armring.

Får du nok vand i din dagligdag? 
Dette indlæg er sponsoreret af @a.brask og @wineandbarrels

Jeg ved godt, at jeg har sagt det før, men vælger lige at pointere det igen. Får du nok vand i din dagligdag? 
En ting jeg altid sætter på bordet, når jeg får gæster er vand masser af vand. Jeg synes altid det er vigtigt at have vand på køl, så man altid har iskoldt vand til sine gæster.
 Oftest synes jeg bare, at vandkarafler kan være ret kedelige, men da jeg spottede de her fine karafler fra wineandbarrels var jeg solgt. 

Den geniale ved disse karafler er bl.a. at bunden kan tages af således, at du har mulighed for at gøre den ordentlig ren indvendig. Derudover er den så genial lavet at der er et spyd i midten, hvor du kan sætte frugt på i alle verdens former og farver. 🍇🍓🍉🍏🍎🍐🍊🍒

Ja hvis ikke det er smart, ja så ved jeg det ikke.

Jeg har lavet en lille DIY på hvordan du sætter frugt på på min instagram @helenasolskin derudover kan du også se, at den rent faktisk holder tæt nede i bunden. 

Nu er der ingen undskyld mig for ikke at servere frisk vand til dine gæster.

SOMMERGIVEAWAY
Er du lige så forelsket i jeg på denne karaffel?
Så har du nu muligheden for at vinde et eksemplar af ovenstående.

Det eneste du skal gøre er:
Skriv en sød lille sommerhilsen her på bloggen samt hvem du vil invitere på en gril-hygge-aften.

Konkurrencen vil også foregå min Instagram @helenasolskin og min facebookside Helens kreative verden.
Jo flere steder du deltaer desto større er chancerne for du vinder.

Jeg trækker vinderen d. 29. juli.
VINDEREN af min klokkeblomst armring

Så kan jeg vidst ikke udskyde det længere og beklager forsinkelsen, men skulle altså lige hjem fra København, hvor jeg har spenderet lidt ferie de sidste par dage.
Først og fremmest vil jeg bare lige sige tusind mange tak til alle jer der har deltaget på denne Giveaway, det har været helt vild  overvældende med så mange dejlige kommentar, men det er nu heller ikke så underligt nu @a.brask smykker er så unikke.
Jeg har faktisk lige modtaget de smukkeste smykker lige før jeg tog afsted til København, og dem glæder jeg mig også til at dele med jer.
Nå nu til vinderen...…..
Da min mor jo var med i København har hun hjulpet mig med at vælge om, vinderen skulle vælges fra bloggen, instagra, eller min Facebookside Helenas kreativ everden og hun valgte min Facebookside.

Iblandt alle kommentarerne scrollede jeg med en finger hvorefter min mor sagde stop og her endte min finger på ……..

Jeanne Hørdal

Kæmpe stort tillykke til dig kære Jranne, hvis du vil sende mig en mail på
helena.engelbrecht@yahoo.dk eller sende mig en besked på min facebookside, så du kan modtage dine premie.

Til alle jer andre har jeg nu fået den fede mulighed for at give jer 25 procent på alle brask s



.
gæster?







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.