tirsdag den 3. april 2018

Når Hoptimist-moderen får små børn samt marts måned i ord og billeder





Marts måned i ord og billeder og et lille mønster på min Hoptimist-mor der har fået børn.


Marts måned du har været ikke mindre end fantastisk🌺


En produktiv måned hvor der har været ekstra travlhed i min lille selvstændige virksomhed.


Lidt ekstra tid ved sybordet fik gjort, at jeg fik færdigmonteret min tiger på en stor skuldertaske, om jeg nænner at bruge den, ja det vil tiden blot vise.

Kærligheden har vidst aldrig været så rosenrødt som her i marts måned og d. 30. marts blev det officielt, at jeg efter mange års singleliv, nu også fik oplevet kærligheden og titlen som single kunne slettes.
Der har været gang i det hele store smykkeværksted og mange fine ørestikkers er kommet til syne og snart klar til at blive modtaget af deres nye ejere.
Foråret er nu endelig på vej og de første små forårstegn viste sig i Rådhusparken her i slutningen af måneden.


Et par påske-perleprojekter blev det også til mønster kan du se lige her.


Et lille storkepar til min kommende nieces uro blev også færdig og jeg satser stærkt på at den når at blive færdig her om ganske kort tid. Niecen kan nemlig komme hvornår det skal være.


Jeg fik tilføjet endnu en lille fyr til mit projekt ABC børnealfabet og ud kom der sjovt nok en lille Rasmus.

Jeg fik prøvetestet en masse fine tuscher og farver fra staedtlermars på nogle af mine egne #helenasolskintegninger.

Sidst men ikke mindst fik jeg lavet et hav af dåb, farvel til vuggestuen og Navneplakater.


Er I også klar til at byde april måned velkommen forhåbentlig med en masse dejlig solskin og forår?

.
Foruden forelskelse har jeg nyt min påske i fulde drag og lidt nye perler er skam også kommet til her i ferien. 

Kan I huske at jeg for nogle måneder siden lavede denne hoptimist i hamaperler? 

Jeg synes, at den lille hoptimist fortjente lidt selskab over sofaen og derfor er der her i påsken blevet skabt et par små hoptimistbørn. Jeg synes, at de skulle matche moderen og derfor lavede jeg dem i tre grålige nuancer og en i hvid, så de kunne skabe et fint farvespil ved siden af den store.

Mønstret til de små kan jeg ikke selv tage æren for, den er fundet på Pinterest. Men deler det lige her nederst på siden til jer, så I også frit tilgængelig kan lave jeres egen lille hoptimist i ønskede farver.  


Rigtig god uge til jer:-)















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.