mandag den 24. juli 2017

Hunden er mennesket bedste ven

Hunden er mennesket bedste ven- Nymoderne udgave


Som mange af jer sikkert har fulgt med i over på min Instagram profil @helenasolskin, så har jeg de seneste måneder været i gang med en helt ny serie af hunde motiver baseret på nogle af mine IG følgeres hunde og jeg må nok indrømme, at det har været en ret sjov og underholdende opgave at gengive netop deres hunde ned på papir.


Det hele startede egentlig med, at @Jeanetteshome spurgte om, jeg kunne tegne hendes hund Jaxon, som er en Charles Kings Cavalier, hvorefter jeg svarede, at det ville jeg godt vove mig ud i. Hun blev efterfølgende meget tilfreds med resultatet, puha var squ lidt nervøs eftersom det var en opgave, jeg ikke havde prøvet før.

Herefter fik jeg flere henvendelser fra søde instagramfølgere herunder @home_by_aarosin skønne hund Balder, som er en Golden Retriever. En lille mops er det også blevet til og den sidst  ankomne en sød lille Bichon Havanais, se billedet nederst gengivet af @first_lady_57 lille hund Lui.


Jeg har allerede nu fået en del henvendelser på endnu flere hundeplakater af forskellige racer og jeg glæder mig i skrivende stund til at skulle i gang med dem.

Har du også en hund jeg skal illustrere ned på papir i nyfortolket udgave, så send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk gerne med billeder af din hund samt hvilken race den er.





Selvom man er lidt mopset, kan man nu stadig være sød







Smuk klassisk Jaxon - Charles Kings Cavalier









Den smukke Balder- Golden Retriever








Lille Lui - Bichon Havanaise








Den måtte jo komme, en lille chiuaua




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.