onsdag den 7. september 2016

Svaneuro


Jeg må nok blankt erkende, at jeg igennem de sidste par uger har kørt lidt surt i at lave skyuroer og da jeg endelig langt om længe har fået min bookingliste tom for bestillinger, så kunne jeg endelig få tid til at få færdigsyet denne svaneuro.


Inspirationen har jeg fundet fra Lillekejser, men har selvfølgelig gjort den til min egen. Bl.a. har jeg syet guld tråd langs vingerne samt lavet svanerne i hver sin størrelse. Derudover har jeg også broderet øjne på hver svane, hvilket jeg ved, at Lillekejser heller ikke har gjort.  
Jeg har desuden også selv tegnet svanerne samt vingerne dertil og på den måde gjort den til min egen ligesom mine skyuroer.


Egentlig var det meningen, at den skulle have været til min kommende nieces børneværelse, men nu har de kommende forældre efterhånden fået så mange uroer, at der simpelthen ikke er plads til flere og derfor synes jeg, at den skal ud og på hos en anden lille barnesjæl.

Står du derfor og mangler en sød lille uro eller mangler den oplagte gave til den næste barnedåb, så send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk hvis du skal have fingerne i den.



















1 kommentar:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.