mandag den 13. juni 2016

Nu også i lyserød og lilla farver

Siden jeg lavede dette indlæg med mine første skyuroer er jeg virkelig blevet blæst omkuld, dog uden regnbyer på bestillinger på netop disse uroer i forskellige farvesammensætninger og det er netop det jeg elsker ved at lave disse personlige uroer er, at I kan få dem ligesom, I ønsker eller jeres kommende baby ønsker.

Der er både blevet lavet i de sort/hvid/grå farver, til den lille babyboy i de blålige nuancer og nu også til den lille babygirl i de lyserøde/lilla farver. Nu mangler jeg da vidst bare at lave en i de grønlige nuancer, men mon ikke det kommer en dag.

Denne lille uro er netop blevet sendt afsted til en kunde, som også bestilte en måneuro med lyserøde og lilla stjerner. Jeg håber meget, at den vækker i god jord på det kommende babyværelse under alle omstændigheder, så skal der i hvertfald laves en mere til min kommende niece eller nevø, som jo ankommer til november.

Jeg har desuden lavet to DIY`s på uroer, en i Hamaperler og en med filt, som du kan følge, hvis du selv er lidt kreativ, men hvis du ikke har mod på det, så tager jeg jo gerne imod bestillinger.

Send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk med hvilke farver du ønsker, så laver jeg gerne en til dig.

OBS der kan pt være ventetid på op til 3 uger.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.