søndag den 29. maj 2016

Maj måned i ord og billeder, mest billeder


Ja lige om lidt, kan vi vidst ikke snyde os om, at der gik endnu en dejlig forårsmåned, som for mig har budt på lidt af hvert. 
Til trods for travlhed i min lille virksomhed, hvilket jeg selvfølgelig ikke klager over, så er der også blevet tid til at være sammen med mine venner og familie samt nyt de lune forårsdage.

Jeg tror bare, jeg vil lade billederne tale for sig selv og ønske jer alle en dejlig uge.


Mit lille fletteprojekt er blevet forsømt, men håber at kunne genfinde det igen her i juni.

Dicte har fået sig en lille ven, som Facebook og i på Instagram har valgt skulle døbes Hector.

Hector kan nu også bestilles ligesom de andre baby og børneillustrationer med eller uden personligt navn.

Endnu et lille fletteprojekt er blevet sendt afsted til en sød kunde.

Fået tilsendt det fineste mumistof af en sød IG følger. Jeg er sikker på, at der skal sys noget til den kommende niece eller nevø.

Feriepenge til de kommende ferier i mit yndlings Liberty print.

Sendt illustrationer afsted bl.a. til Tyskland.

Været til Latinerfestival sammen med en gammel barndomsveninde og fået hilst på Karina og Mette.


Fået lavet bryllupsplakat til et kommende brudepar, som skal giftes til august.

Lavet studenterplakat til en kommende student.

Hygget og leget med Merle til trods for bule i panden.

Drukket alt for meget te og kaffe og spist alt for meget frugt. 

Fået igangsat et nyt krea-sy-projekt.

Fik langt om længe taget billeder af min jakke i helfigur ude i mine forældres have efter en del efterspørgelser.



Fik færdiggjort endnu et bogstav i mit Solskinsalfabet, der er stadig lang vej endnu.

Sidst men ikke mindst fik jeg leget lidt med farver igen til det nye Insta-logo, som jeg ikke just er fan af.
Er i? 


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.