mandag den 23. maj 2016

Flying to the moon and flying to the dandelion

Jeg har skrevet det før, men bliver ofte spurgt igen og igen om, hvor jeg finder min inspiration fra til alle mine forskellige tegninger. Som udgangspunkt elsker jeg naturen og dens mange farver, finurligheder og ikke mindst alle de mange fine blomster der pt mylder op af jorden. En af de blomster, som jeg elsker at tegne eller det er vel nærmere en ukrudtsplante, det er MÆLKEBØTTEN. Den er så fin og skrøbelig at selv det mindste pust, vil gøre den nøgen, følsom og helt ubeskyttelig.

Jeg har i dette indlæg valgt at vise jer alle de illustrationer, jeg pt har tegnet med mælkebøtten som hovetema. Derudover har jeg også valgt at vise jer nogle af mine andre naturbilleder, som jeg synes harmonerer så fint med de andre.

Pt har jeg lige nu en konkurrence på min Facebookside, hvor du via en lille film skal gætte hvor mange forskellige billeder, jeg har lavet med mælkebøtter. Måske dette indlæg kan hjælpe dig.
Du kan deltage lige her

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.