torsdag den 12. maj 2016

Endnu en lille skyuro to the little boy - Babyboom på vej

Kan i huske, da jeg for noget tid siden lavede denne skyuro?
Den blev taget så fint imod og blev også solgt stort set med det samme som, jeg havde lagt den op. Jeg fik ret hurtigt en forespørgsel på en i samme model, men blot i nogle blålige farver, da kunden på forhånd vidste, at de skulle have en søn.

Jeg måtte derfor i krig med endnu en, selvom min to-do-liste er ret så lang, så kunne jeg bare ikke sige nej til denne søde bestilling.
Så sent som i sidste uge fik jeg derfor færdiggjort uroen og sendt afsted til kunden og allerede i tirsdags modtog jeg så dette fine billede (billede nr. 2) af deres søde lille babyhjørne, hvor de havde fået hængt uroen op. Kunden var heldigvis meget meget tilfreds og allerede nu er der en mere på vej.
Kan I mon gætte, hvilke farver jeg nu er i gang med at sy i?

Jeg tager gerne imod bestillinger på ligende skyuro, hvor du også selv kan ønske farver.
Send mig en mail for bestilling på helena.engelbrecht@yahoo.dk

Jeg har da helt glemt at fortælle jer den helt store nyhed herinde, jer der følger med på Instagram @helenasolskin har jo nok læst, at jeg skal være FASTER til november. Kønnet ved vi endnu ikke, men en ting er i hvertfald sikkert. Forældrene har allerede bestilt både billeder og en skyuro af mig til deres kommende børneværelse og det laver jeg selvfølgelig med stor stor glæde. Jeg kan slet ikke beskrive med ord, hvor glad jeg er over, at skulle være faster.



Billedet her fra kundens kommende baby-boy-børneværelse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.