onsdag den 27. april 2016

Mor og fars dags illustrationer

Igennem de sidste to måneder, har jeg siddet og klargjort lidt nye mor- og fars-dags illustrationer, som jo for mors dag allerede er på næste søndag d. 8. maj og fars dag d. 5. juni. Så har I i hvert fald styr på datoen, hvis det skulle gå nogens veje forbi.

Jeg har derfor lavet et par nye billeder som netop er minded til denne anledning, bl.a. et nyt mor/barn elefantpar, en lille albatros med et lille nyfødt barn i dens næb, to forskellige pingviner med hver deres pingvinunge, en isbjørnemor med dens unge mm. Så der er lidt for enhver smag, hvis du altså gerne vil forkæle din mor med en persolig illustration. Jeg kan desuden også tilbyde, at skrive dit helt personlige citat på plakaten, så den netop bliver helt unik til din mor eller far.

På det seneste har jeg også lige fået sendt lidt nye illustraioner afsted til butik Danmark og Norden i Vejle. Bl.a. dette mor/barn søpapegøjepar, som jo i mine øjne også kunne være en fin lille gaveide til mor eller fars dag.

Hvad med dig, giver du din mor og far gaver til deres dag?

Priserne ligger fra 150,- trykt på 250 g kunstpapir og hvis der skal skrives personlig citat tillægges 30-50,- afhængig af tekstens omfang.
For bestilling kan du sende mig en mail med ønsket motiv på helena.engelbrecht@yahoo.dk


                                                           Når mor giver mad
 

                                                                Jeg vil altid være hos dig

Jeg vil være hos dig 2

 

Du i mit hjerte bor


Jeg vil altid kigge på dig både oppe fra og ned og nede fra og op

Jeg vil flyve dig hvorhen du vil

Kys det lille kid

Jeg er ved din side

I det kolde nord du i mit hjerte bor

Tag min hånd, sammen kan vi klare alt

Flying to the moon

Stærke som to


Vi er en lille familie


Kys det lille barn


Jeg vil lære dig verden at kende

The black elephant and the little one

Elefantens vuggevise

Når mor giver mig mad

Jeg vil altid beskytte jer

My mother always in my heart 

Mor


















1 kommentar:

  1. Jeg giver mine forældre gaver, og jeg ved min mor ønsker sig en lang sølvhalskæde, så det håber jeg at kunne finde til hende :) knus

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.