onsdag den 6. april 2016

Borkort til den store dag


Om godt og vel 14. dage helt præcist d. 23. April skal vi holde kæmpe fest for min kære mor, da hun runder det skarpe hjørne nemlig 60 år.
Som mange af jer sikkert ved, så betyder min mor utrolig meget for mig og der hersker i hvertfald heller ingen tvivl om, hvor meget jeg glæder mig til at fejre hende. 

Min mor er som en slags veninde for mig, en jeg elsker at snakke med, gå på cafe med, grine, pjatte ja hun er og bliver en stor støtte i mit liv.
Uden hende, så tror jeg slet ikke, at jeg ville have været her i dag.

Jeg ved godt, at det måske for nogle kan virke som store ord til ens mor, men hun har altid været ved min side, især da jeg som barn kæmpede allerhårdest med maden og måtte utallige gange indlægges på sygehuset.

Min mor er ikke det største kreative menneske og jeg havde derfor lovet hende, at jeg nok skulle stå for at få lavet bordkort til alle gæsterne. Tror vidst vi bliver rundt regnet de 60 personer, så der har været lidt at gå i krig med.

Der kommer både voksne og børn, så jeg tænkte derfor, at det kunne være en sød ide, at lave bordkort med et udvalg af mine tegninger på.
På den måde får min mor lov til at udvælge en personlig tegning til hver enkelt gæst ud fra, hvad hun synes passer til den enkelte gæst.

Selve bordkortene har jeg fået trykt og tilpasset ude på mit arbejde, det er nu engang fedt at arbejde på et af Danmarks største trykforlag. 

I skrivende stund er jeg også igang med både at sy en kjole til selve festen og lave en sang, hvor planen er, at jeg skal synge og spille til på klaver.

Jeg er ret spændt på, om jeg når det hele og nåååååå ja så er der jo også lige en gave der skal laves eller findes.

Tager forresten gerne imod gode fødselsdagsgaveideer til en kvinde i den skønneste alder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.