fredag den 15. april 2016

Blå er det nye sort, i hvertfald hvis du spørger undertegnede

Der hersker vidst ingen tvivl om, at jeg er helt vild med denne marineblå farve, især når det gælder i tøj og på accesories. For nogle måneder siden kunne jeg simpelthen ikke stå for dette print og måtte fluks købe det med mig hjem. Desværre har jeg haft rigtig travlt på det sidste og det er derfor først nu, at jeg har kunne fået syet, det jeg havde i tankerne, da jeg købte stoffet.

Som mage efterhånden har fundet ud af, så fylder min mor jo 60 år på næste lørdag og i den anledning, har jeg syet en kjole og gæt i hvilke farver? Jeps, nemlig de blålige nuancer, der kommer i øvrigt snart et indlæg om netop kjolen.

Jeg tænkte derfor at en sød lille clutch til denne anledning ville være en oplagt ide at få syet, så jeg kunne have styr på iphone, mønter og diverse makeupsager, som ville være nødvendige at have med til festen, som i øvrigt skal holdes på Frederik d. 6. kro lige ved den Permanente i Risskov.

Jeg lagde tasken op på instagram lige da jeg havde fået den færdigsyet og der gik ikke mange min. før, at der var stor efterspørgsels på lige netop den. Jeg havde jo egentlig tænkt, at det bare skulle være til mig selv, men nej, den fik hurtigt ben at gå på og måtte også i gang med at sy lidt flere, da der var andre som gerne ville have en magen til.
Jeg fik derfor syet i alt 5 stk, hvoraf den ene er oplagt til penalhus eller andet tegne- eller hæklegrej.

Jeg har stadig to stykker tilbage, som kan blive dine, hvis du er interesseret.

De koster 235,. er foret og quiltet med det lækreste kvalitetsvat, monteret med mørkeblå lynlås i toppen og som ekstra lille detalje, har jeg syet pinpin-bånd langs lynlåsen kant.

For bestilling kan du sende mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk


Penalhus 1 stk. tilbage
Mål: ca. 25x12x8 cm

Clutch 2 stk tilbage af den store størrelse.
Mål: ca. 25 x 15 cm.


3 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det bare noget fint stof :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine, Helena :) synes selv det er svært at få lynlåsen pæn på den nederste slags.. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak kære Pia, det tog mig dog også lidt tid før jeg synes, at lynlåsen kom til at sidde, som jeg gerne ville.

      Slet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.