lørdag den 5. marts 2016

Forårspigen Dicte


Så kom min lille forårspige Dicte til verden, som mine søde følgere på Facebook har valgt via afstemning, at hun skal hedde. Hun vil blive en del af den kollektion af børnetegninger, som jeg løbende vil lave siddeløbende med alle mine andre tegninger. Jeg har allerede nu tegnet 5 forskellige børneillustrationer minded netop til børneværelset og jeg glæder mig til allerede nu til, at skulle lave endnu flere motiver.

Allerede nu er Dicte og Klokkeblomst nogle af dem, som har solgt rigtig godt og jeg er så taknemmlig for, denne store efterspørgesel der efterhånden er kommet på især mine børnemotiver.

Mange af jer ønsker også at få skrevet jeres barns navn, fødselsdato, vægt og barnets fødselslængde på, hvilket jeg selvfølgelig gerne gør mod betaling.

Alle mine tegninger bliver som altid trykt på 250 g kvalitetspapir og sælges fra 150,- afhængig af str. og om der skal være tekst på.
For bestilling send mig en mail på: helena.engelbrecht@yahoo.dk eller aflæg en bestilling på min Facebookside Helenas kreative verden.



1 kommentar:

  1. De er bare så søde "alle dine børn", og Dicte er ingen undtagelse.......

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.