onsdag den 20. januar 2016

Sådan fik August og Lina deres navn

Så fik jeg atter tegnet lidt nyt til de små børneværelser og en lille sommerdreng og en cirkus ballerina kom til verdenen.
Jeg var lidt i tvivl om, hvad jeg skulle kalde de to nye hoveder, men en hurtig rundspørge fra skønne følgere på min Facebookside, så kom jeg hurtigt frem til, at sommerdrengen skulle hedde August velvidende, at han jo er en sommerdreng og den lille ballerina kom til at hedde Lina.

Jeg har besluttet, at jeg fremover vil give mine illustrationer navne, så får de ligesom lidt mere personlighed over sig.

Allerede nu er de blevet tager rigtig godt imod, især Lina er der mange små piger, som har forelsket sig i. Havde for nylig en sød oplevelse fra en kunde, hvis datter på to år havde peget på Lina og sagt  "min mor, min mor" Så var der jo ingen ord fra moderens side om, at Lina måtte hjem til dem og bo.



August ser frem til sommerens sol, gør du også det?

Den lille ballerina-Lina drømmer om, at komme til at optræde i et cirkus en dag. Hvad drømmer du om?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.