lørdag den 16. januar 2016

Liberty-love keyhængere

Så har jeg endnu engang været igang med udfordringen #nytårsforsætsy20 ting af dit restestof, inden du køber nyt.
Jeg har denne gang taget mine yndlingsstoffer frem, nemlig mine libertystoffer, som jeg elsker at sætte et kærligt lille præg på. Jeg har længe haft en masse bitte små liberty-stofstykker, som jeg ikke har nænnet at smide ud, men har heller ikke rigtig vidst, hvad jeg lige skulle bruge dem til. 
Da jeg forleden da, sad og søgte på smykkematerialer hos www.smyks.dk faldt jeg over de sødeste hjertenøgleringe, som jeg simpelthen ikke kunne stå for. Jeg fik derfor den ide, at sy mine små restestoffer sammen og lave keyhængere af det. Således kunne jeg nemlig have styr på mine nøgler, som jeg har en tildens til at smide væk :-) 
Mine nøgler ligger nemlig altid langt nede i bunden af tasken, men med en nøglesnor lige rundt om halsen, så ved jeg nu altid, hvor de gemmer sig.

Der er iøvrigt kun 12 ting tilbage, som jeg skal have syet, inden der må købes nyt stof igen.
Jeg må bare klø på og få sat gang i restestoflageret, men jeg indrømmer gerne, at det er hårdt.



De fine hjertenøgleringe er sponsoreret fra www.smyks.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.